ישראלים לא, פלסטינים כן: התביעה נגד הצלב האדום

עניין משפחתי No Comments on ישראלים לא, פלסטינים כן: התביעה נגד הצלב האדום

עו"ד ניצנה דרשן לייטנר, מייסדת ונשיאת ארגון 'שורת הדין' בשיחה עם רחל פסטג ב'קול חי': "הצלב האדום הוא הגוף היחיד שמוסמך לדאוג לחטופים, אך הוא מסרב למלא את חובותיו מתחילת המלחמה ולעומת זאת כן דואג לשלום הפלסטינים. תבענו אותו בבית משפט בשם משפחות החטופים. נתניהו העמיד לנשיאת הארגון סל תרופות על השולחן והיא סרבה להעביר את זה לחטופים"

צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד ניצנה דרשן לייטנר, מייסדת ונשיאת ארגון שורת הדין, שוחחה היום (רביעי) עם רחל פסטג, בתכניתה ב'קול חי'. "הארגון נלחם בזירה המשפטית למען מדינת ישראל בבתי המשפט ברחבי העולם. אנחנו תובעים את ארגוני הטרור ותומכיהם", פתחה לייטנר.

היא התייחסה לתביעה שהגיש הארגון נגד הצלב האדום: "הצלב האדום הוא הגוף היחידי שמוסך לדאוג לשבויי מלחמה בתוך אזורי קרבות. פנינו אליו מיד עם פרוץ המלחמה שיכנס ויבדוק והם אמרו שהם לא פועלים שם, אבל לעומת זאת הם כן פועלים לטובת הפלסטינים ודואגים לשלומם. תבענו אותם בבית המשפט בשם משפחות החטופים".

"החובות של הצלב האדום הן לדעת אם החטופים בחיים, מה מצבם הבריאותי ולמנוע אלימות נגדם", מוסיפה לייטנר. "הם לא עשו אף אחת מהפעולות האלה וגם לא ראינו אותם דורשים מהאו"ם או מהקהילה הבינלאומית להתערב. נתניהו העמיד לנשיאת הארגון סל תרופות על השולחן והיא אמרה לו אני לא מעבירה את זה".



0 תגובות